bareMinerals BarePro 16hr Skin-Perfecting Powder Foundation Medium Deep 45 Cool

bareMinerals BarePro 16hr Skin-Perfecting Powder Foundation Medium Deep 45 Cool
Kategoriat: Meikit, Puuterit
Brand: bareMinerals
36 EUR 45 EUR
Lisätietoja

Tämä kevyt kiinteä meikkivoidepuuteri antaa 16 tunnin täydellisen peittävyyden. Koostumus kestää hikeä ja kosteutta eikä värjäydy. Se hallitsee öljyä ja kiiltoa jopa 24 tunnin ajan ja jättää iholle luonnollisen mattapintaisen viimeistelyn – tukkimatta ihohuokosia tai aiheuttamatta epäpuhtauksia. Koostumus silottaa ihoa välittömästi samalla parantaen sitä ajan myötä. Tulet huomamaan tasaisemman ihonsävyn jo kahden viikon kuluttua* ja silottuneen ihon rakenteen neljän viikon kuluttua.* BarePro 16hr Skin-Perfecting Powder Foundation on vegaaninen, talkiton meikkivoidepuuteri, joka on luotu puhtaista, luonnollisesti saaduista ainesosista, kuten ihoa kirkastavasta ja tasoittavasta ananasyhdisteestä sekä kosteuttavasta ja ravitsevasta pioniuutteesta ja skvalaani sokeriruo’osta. Toisin kuin perinteiset puuterimeikkivoiteet, jotka voivat kerääntyä juonteisiin ja ryppyihin johtaen kakkumaiseen lopputulokseen, BAREPRO Powder Foundation on kehitetty innovatiivisella wet/dry-tekniikalla, mikä tekee koostumuksesta voidemaisen eikä kakkumaisen. Ainutlaatuista koostumusta voi levittää kosteana tai kuivana, siveltimellä tai mukana olevalla meikkisienellä. Koostumusta suositellaan levittää kuivana normaalille, yhdistelmä tai rasvaiselle iholle sekä meikin korjauksiin päivän aikana. Jos sinulla on kuiva iho, käytä kosteaa meikkisientä tai sivellintä saadaksesi voidemaisen, pehmeän ja tasaisen lopputuloksen. • Ihonsävy näyttää tasaisemmalta vain 2 viikossa* • Ihon rakenne on huomattavasti silottuneempi vain 4 viikossa* • Hallitsee öljyä ja kiiltoa ihossa jopa 24 tunnin ajan • 94 % oli sitä mieltä, että se välittömästi ja näkyvästi vähensi öljyä^ • 91 % oli sitä mieltä, että se tuntui miellyttävältä koko päivän ajan^ • 90 % oli sitä mieltä, että se tasoitti ihonsävyä^ *Perustuu kliiniseen tutkimukseen 47 osallistujalla. ^Perustuu kuluttajatutkimukseen 105 osallistujalla